斜风细雨不须归

Nightbreeze - Adna

小豆之家:

No longer it's a thought
不再纠结,这只是一个想法而已
It's a feeling about
这只是一种感觉
My only reach and hate
我唯一的成就与恨
Are leaving my fate
正在离我远去
No longer I can see
我不再看见
Another way to feel
用另一种方式去感知

When only half a night ?
当夜晚只剩一半
As my only sight
我只想看着你
No longer I know
我不再知道
Will it always be a show
这会永远是场秀吗
Where i'm acting as being part
而我也是表演的一部分
Where it's being my guard
这永远守护着我
Tonight's the night be seem to whisper
今晚挺适合呢喃耳语
There are other trains to catch
也许我们可以搭乘另一班火车
Stop surrounding yourself
停下你的骄傲与自满
Stop fighting with the hate
与那些仇恨握手言和吧
Let me be the reason
让我变成那个原因
The why to change your seasons
那个改变你世界的原因
Leave out the winds for flowering
为了繁花离开了风
I feel the night breeze as it blows away with your remorse
我感受到了你的悔恨与晚风轻拂
Tonight's the night be seem to whisper
今晚挺适合呢喃耳语
There are other trains to catch
也许我们可以搭乘另一班火车
Stop surrounding yourself
停下你的骄傲与自满
Stop fighting with the hate
与那些仇恨握手言和吧
Let me be the reason
让我变成那个原因
The why to change your seasons
那个改变你世界的原因
Leave out the winds for flowering
为了繁花离开了风
I feel the night breeze as it blows away with your remorse
我感受到了你的悔恨与晚风轻拂
Tonight's the night be seem to whisper
今晚挺适合窃窃私语
There are other trains to catch
也许我们可以搭乘另一班火车
But while you're dealing with your feelings
你处理着你的情绪
You're driving them away
你把自己变得麻木
Time will be beside you
时间会伴你同行
But you got to stay in time
总有天你会这样
Let yourself be loved
让你自己被爱吧
Happiness is only real when shared
当你分享了快乐,快乐才绝对真实

小豆之家敬上!

评论
热度(16)

© 索罗斯 | Powered by LOFTER