斜风细雨不须归

Swimming Pool - Yuma X

小豆之家:

'Bout
想你
I've been…
我一直
'Bout
想你
Been thinking 'bout you
一直在想你
'Bout, bout, bout
想你,想你,想你

I've been…
我一直
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been…
我一直

'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你
'Bout
想你
'Bout, bout, bout
想你,想你,想你
I've been…
我一直

'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你
'Bout,
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你

And I dream of you
我梦见你了
And I breathe the same air you do
我和你呼吸着同样的空气
But do I swim with you?
但是我和你一起游泳?
Do I dream the same dreams you do?
我和你拥有同样的梦想么

I've been thinking 'bout you
我一直在想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你
'Bout
想你

And I dream of you
我梦见你了。
And I breathe the same air you do
我和你呼吸着同样的空气
But do I swim with you?
但是我和你一起游泳?
Do I dream the same dreams you do?
我和你拥有同样的梦想么

I've been thinking 'bout
我一直在想你
I dream of you
我梦见你了。
I've been thinking 'bout
我一直在想你

I breathe the same air you do
我和你呼吸着同样的空气
But do I swim with you (I've been thinking 'bout)
但是我和你一起游泳?(我一直在想你)
Do I dream the same dreams you do?(I've been thinking 'bout)
我和你拥有同样的梦想么?(我一直在想你)
I've been thinking 'bout you
我一直在想你

小豆之家敬上!

评论
热度(25)

© 索罗斯 | Powered by LOFTER