斜风细雨不须归

Future (Christofi Remix) - Christofi、Transviolet

小豆之家:

Lark, you never did get that far
亲爱的,你从未如此离我远过
Did you, did you?
是这样吧
I thought it wouldn't be this hard for us
我以为这对我们来说并不是难事
Know you're blue
知道你为此伤神
Lover it'll all turn around, you'll see
爱神将会帮助你,你明白的
It always does for you and me
她总是如此眷顾我们

It always does
总是如此
I can't see the future
我无法看清未来
Lately luck hasn't been a friend I know
大概最近我运气不太好吧
I can't be your sunlight
虽然我无法成为照亮你的光
But I'll hold you when you're cold
但只要你感到寒冷,我一定会紧紧抱住你
I got you
我抓住你了
Kiss me with your painted soul
请用你那多彩的灵魂给我一个吻吧
I got you
我抓住你了
No matter what the future holds
不管将来会发生什么
I got you
我抓住你了
It's a fact, the past it's just the past
事实如此,过去只能成为过去
But when you do look back
但当你回首
See how far we've come
就可以看见我们已经走了很远了
On love it'll all turn around, you'll see
是爱战胜了一切,你明白的
Always does for you and me
对你我来说总是如此
It always does
总是如此
I can't see the future
我无法看清未来
Lately luck hasn't been a friend I know
大概最近我运气不太好吧
I can't be your sunlight
虽然我无法成为照亮你的光
But I'll hold you when you're cold
但只要你感到寒冷,我一定会紧紧抱住你
I got you
我抓住你了
Kiss me with your painted soul
请用你那多彩的灵魂给我一个吻吧
I got you
我抓住你了
No matter what the future holds
不管将来会发生什么
I got you
我抓住你了
I got you, painted soul
我抓住你了,多彩的灵魂
No matter what the future holds
不管将来会发生什么
I got you, painted soul
我抓住你了,多彩的灵魂
No matter what the future holds
不管将来会发生什么
I got you
我抓住你了
I got you (I got you)
我抓住你了
I got you
我抓住你了
Kiss me with your painted soul
请用你那多彩的灵魂给我一个吻吧
I got you
我抓住你了
No matter what the future holds
不管将来会发生什么
I got you
我抓住你了

小豆之家敬上!

评论
热度(5)

© 索罗斯 | Powered by LOFTER